Utenfor åpningstidene:
Man-Fre: 16:00-23:00*
Lør-Søn: 09:00-21:00*
*Sjekk pris på serviceavtale
E-post
JM Connect - software for all your subsea inspection needs/ JM Connect - software for dine subsea inspeksjons behov
JM Connect gives you full controll of your ROV-operations. Software is preinstalled in all our ROV-systems.
JM Care ensures that all of your maintanace and support needs are met/ JM Care sørger for at alle dine vedlikehold og support behov blir ivaretatt.
With JM Care we can troubleshoot, update, and maintain your ROV system.
We undertand the pain of downtime.
To deliver the industry´s the best service and support we have have created JM Care.
The JM Care program provides remote support for your ROV when you need it.
JM Care subscription program:
- Can be adapted to your needs
- Includes telephone/email support
- Ensures regular maintenance of the ROV
JM Care Logo.
__Because we CARE__/
Vi forstår utfordringene med nedetid.
For å levere den beste service og støtten i bransjen, har vi skapt JM Care.
JM Care-programmet tilbyr fjernhjelp for din ROV når du trenger det.
JM Care abonnementsprogram:
- Kan tilpasses dine behov
- Inkluderer telefon-/e-poststøtte
- Sikrer regelmessig vedlikehold av ROV-en
JM Care-logo.
Fordi vi BRYR OSS
JM Care skal hjelpe dere til å holde oppetiden på ditt ROV system. Vi tilpasser våre leveranser til deres spesifikke behov for å sørge for at dere få utnyttet deres ROV.
JM Care service avtale
- Tilpasses kundebehov
- Telefon/mail support
- Sørger for jevnlig vedlikehold av ROV
We are here to help
We perform service and maintenance on your ROV system. Our products are robust, practical, and sturdy, but needs maintenance from time to time if they are to last. Visit our offices in Kristiansund, or contact us, and we’ll come to you. We will check and perform service on your equipment, and give you and your employees training, so you can do it yourselves. We believe it is important to share our knowledge and competence within this field, so that your company can make use of our products in the best way possible.
Vanlige utfordringer
Finn svar på de vanligste utfordringene kundene våre opplever
-
ROV er koblet til PC og påslått, men får hverken bilde eller kontakt i QGC
-
Hvordan setter jeg opp Joystick mot PC?
-
Jeg får bilde i QGC, men ikke kontakt med ROV
-
Jeg får kontakt med ROV, men ikke bilde
Frequently asked questions
Find answers to the most frequently asked questions from our customers
-
The ROV is connected to the PC and turned on, but the screen is blank and it will not connect to QGC
-
How do I configure the joystick with the PC?
-
I get a picture in QGC, but I cannot connect with the ROV
-
I get a connection to the ROV, but I don’t get a picture
Skreddersy din support
Vi spesialtilpasser serviceavtaler og teknisk support for hver enkelt kunde. JM Robotics tilbyr skreddersydde avtaler etter størrelse, hyppighet og kompleksitet.
Ta gjerne kontakt med oss for gjennomgang av dine rutiner og behov.
Customize your support
We tailor our service agreements and support for each customer. JM Robotics offer customized agreements based on size, frequency, and complexity.
Contact us for a review of your routines and needs.
Hold alle oppdragene dine under full kontroll
Type oppgave:
Sett opp standardoppdrag for hele teamet for å se hvordan situasjonen endrer seg under vannet
Alle videoer:
Name of the video 1
Name of the video 1
Name of the video 1
Name of the video 1
JM Robotics – din profesjonelle samarbeidspartner